Kan ik mijn bestelling volgen via track & trace?

Ja. Tante Pollewol stuurt je altijd een e-mail met daarin een track & trace-code, waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Je bestelling (besteld voor 12:00 uur op werkdagen) wordt in principe altijd op de daaropvolgende dag bezorgd. Het bezorgmoment kunnen we helaas niet garanderen.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor brievenbuspakketjes betaal je een vast tarief van 3,95 en voor grotere pakketjes € 5,95

Bestel je voor meer dan € 75,- dan betaal je geen verzendkosten.

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

In principe worden voor bestellingen, die op werkdagen voor 12:00 uur zijn geplaatst, de volgende dag bezorgd door PostNL. Het moment van aflevering kan tante Pollewol helaas niet garanderen. Let op: PostNL bezorgt niet op zondag en maandag. 

Het artikel dat ik wil bestellen is er niet meer, kan dat besteld worden?

Bijna altijd. Tante Pollewol heeft uiteraard niet altijd alles meer voorradig, maar nabestellen kan in bijna alle gevallen. Bel of mail ons dus als het artikel van jouw keuze uitverkocht is, dan vinden we samen direct een oplossing. 

Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?

Nee, dat kan niet (digitaal). Je kunt ons natuurlijk wel even e-mailen of bellen, zodat we de door jou gewenste wijziging kunnen doorvoeren. Je kunt je bestelling natuurlijk ook annuleren, of je pakketje - wanneer je dit ontvangt - binnen 14 dagen in goede orde retourneren. 

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb nog niets ontvangen. Wat nu?

In principe wordt jouw pakketje de dag na je bestelling bezorgd, mits je jouw bestelling voor 12:00 uur 's middags hebt geplaatst. PostNL bezorgt niet op zondag en maandag, houd daar rekening mee. Duurt het langer, mail dan naar info@tantepollewol.nl

© 2019 - 2021 Tante Pollewol | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel