Bestelling en levering
Kan ik mijn bestelling volgen via track & trace?
Ja. Tante Pollewol stuurt je altijd een e-mail met daarin een track & trace-code, waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Je bestelling (besteld voor 13:00 uur op werkdagen) wordt in principe altijd op de daaropvolgende dag bezorgd.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij hanteren een vast tarief van € 3,95. Bestel je voor meer dan € 75,- dan betalen wij jouw verzendkosten.
Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
In principe worden voor bestellingen, die op werkdagen voor 13:00 uur zijn geplaatst, de volgende dag bezorgd door PostNL. Het moment van aflevering kan tante Pollewol helaas niet garanderen. Let op: PostNL bezorgt niet op zondag en maandag.
Het artikel dat ik wil bestellen is er niet meer, kan dat besteld worden?
Bijna altijd. Tante Pollewol heeft uiteraard niet altijd alles meer voorradig, maar nabestellen kan in bijna alle gevallen. Bel of mail ons dus als het artikel van jouw keuze uitverkocht is, dan vinden we samen direct een oplossing.
Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?
Nee, dat kan niet (digitaal). Je kunt natuurlijk wel even e-mailen ([email protected]) of bellen (0180-237003) of een berichtje sturen via de chat op Instagram, zodat we de door jou gewenste wijziging kunnen doorvoeren. Je kunt je bestelling natuurlijk ook annuleren, of je pakketje - wanneer je dit ontvangt - binnen 14 dagen in goede orde retourneren.
Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb nog niets ontvangen. Wat nu?
In principe wordt jouw pakketje de dag na je bestelling bezorgd, mits je jouw bestelling voor 13:00 uur 's middags hebt geplaatst. PostNL bezorgt niet op zondag en maandag, houd daar rekening mee. Duurt het langer, mail dan naar [email protected]. Dan ga ik er even achteraan voor je.
Retourneren
Ik wil iets retourneren. Kan dat?
Natuurlijk. Ben je toch niet tevreden over een artikel of past het niet goed, dan kun je het in originele staat en verpakking retourneren binnen 14 dagen. Stuur een mailtje naar [email protected] met daarin je ordernummer en je reden van retourneren. Kosten van retourneren zijn voor eigen rekening.
Betaling
Hoe kan ik betalen bij Tante Pollewol?
Je kunt betalen via iDeal, PayPal of overschrijving vooraf via je eigen bank.
Hoe snel moet ik betalen?
Wettelijk gezien moet een bestelling binnen 7 werkdagen betaald worden. Indien dan niet betaald is, sturen we je even een herinnering.
Kan ik in termijnen betalen bij Tante Pollewol?
Jazeker. Tante Pollewol is er graag voor iedereen, ongeacht de grootte van je portemonnee. Wel maken we er graag heldere afspraken over. Bel of mail me even om de mogelijkheden te bespreken: 0180-237003 / [email protected] / via de Instagram chat mag ook.
Garantie & klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebruik melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging van het product.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.